CXIX Liceum Ogólnokształcące im. Jacka Kuronia w Warszawie znajduje się w samym centrum Warszawy przy ul. Złotej 58.
Jest to czteroletnie liceum, w którym uczniowie realizują przedmioty według podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkół ponadpodstawowych. Uczniowie zdobywają tutaj wiedzę, rozwijają swoje zainteresowania oraz mają zapewnioną pomoc psychologiczno-pedagogiczną. Uczestniczą w zajęciach pozalekcyjnych, projektach, konkursach i olimpiadach. Po czterech latach nauki przystępują do egzaminu maturalnego organizowanego przez Centralną Komisję Egzaminacyjną.
Dyrektorem szkoły jest pani Teresa Wesołowska.
Zastępcą dyrektora jest pan Zbigniew Wójcik.
Zajęcia z uczniami prowadzą nauczyciele. Pokój nauczycielski znajduje się na II piętrze po prawej stronie.
Po wejściu do szkoły na wprost jest portiernia, gdzie można zasięgnąć informacji.
Sekretariat szkoły znajduje się na I piętrze i jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00. Można w nim załatwić wszystkie sprawy, złożyć podanie lub zasięgnąć informacji.
ZAŁATWIANIE SPRAW
Jeżeli chcesz załatwić sprawę, masz do wyboru kilka możliwości. Możesz:
- przyjść do sekretariatu szkoły
- wysłać pismo na adres:
CXIX Liceum Ogólnokształcące im. Jacka Kuronia w Warszawie
Złota 58
00-821 Warszawa
- wysłać wiadomość pocztą elektroniczną na adres lo119@eduwarszawa.pl
- zadzwonić pod numer 22 620 11 41
Osoby głuche i słabosłyszące mogą kontaktować się z pracownikami za pomocą tłumacza języka migowego. Usługa ta jest dostępna na stronie internetowej szkoły www.lokuronia.edu.pl
Niewidomi i osoby mające problemy ze wzrokiem także otrzymają pomoc w placówce. Mogą przyjść do szkoły z psem przewodnikiem. Pracownicy szkoły pomogą załatwić daną sprawę.
Informacje o dostępności budynku dla osób niepełnosprawnych znajdują się na stronie internetowej szkoły www.lokuronia.edu.pl w Deklaracji dostępności.
Tak wygląda budynek szkoły, w którym uczy się młodzież:

Do budynku A można wejść wejściem głównym lub bocznym. Wejście boczne znajduje się po prawej stronie od wejścia głównego.
Wejście główne:

Wejście boczne:

Do budynku A przylegają budynek B po prawej stronie i budynek C po lewej. Każdy z nich ma osobne wejście.
W budynku B znajdują się sale lekcyjne:

W budynku C mieści się Studio filmowe, w którym prowadzone są różne zajęcia.

Wyjście ewakuacyjne znajduje się od strony Al. Jana Pawła II:




